sobota, 3 sierpnia 2013

uhuh ;3

Teeee wakacje sobię lecą , i lecą ..
W pewnych chwilach jest zajebiście z dziewczynami i wgl , ale czasem chce aby to wszystko sie skończyło .
Niektórzy ludzie mnie dobijają , gdy ich widzę przypadkiem , przypomina mi sie wszystko i nie jest już miło . Niedawno miałyśmy z dziewczynami taką sytuację , że spotkałyśmy sie w nocy , zaczęłyśmy rozmawiać ogólnie , później na temat przyjaźnij , śmierci , życiu , miłości , i co by było gdyby , i jak jest i czego nie ma . Najważniejszą rzeczy którą sobie zadałyśmy to to że możemy na sobie polegać , mimo wszystko , zawsze sobie pomożemy , i wybaczymy dużo , na tym właśnie polega prawdziwa przyjaźń , nawet jedna z naszych mam powiedziała nam że mamy wiele znajomych ale , nasza przyjaźń przetrwa długo , mino że będziemy sie później rzadko widywać , tzn ja z dziewczynami bo idę dalej do szkoły , a ona do tej samej .. będzie mi ich strasznie brakować , naszych wygłupów i wgl :((
Ale takie jest życie .
I jak tak o tym wszystkim gadałyśmy to sie poryczałyśmy , ja zaczęłam mówić o wszystkim co mnie tak naprawdę boli , czego się boję i czego nie zrobię , nie mam odwagi się do czegoś przyznać i tego nie zrobię , boję się odrzucenia , wyśmiania .. 


NIE CHCĘ  ALE CHCĘ ! może byc takie cos ? bo ja  takie coś mam :(
ALE MAM JE I ONE MNIE WSPIERAJĄ ! jak zrobię źle to zjebią mnie ale pomogą to rozwiązać , śmieją sie ze  mną i płaczą .
Więc ogólnie masakra , ale tez nie :D haha ..
więcej później , teraz nie mam za bardzo czasu ;x .
pozdr. /T
Dodam coś jeszcze dziś do tego , nudy straszne , nie ma co robić , ale nie ma to jak pogadać przez skype z Filipem nowo poznanym i fajnym :D , zabawnym , uroczym :D
heheheehe :D LUBIĘ GO ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz