czwartek, 15 sierpnia 2013

Cześć !
Nie wiem od czego zacząć , troszkę sie tego nazbierało . Więc tak nie dawno pojawił się ktoś nowy w moim życiu , jest dla mnie wprost nie idealny bo nie ma takich ludzi , ale po prostu chodzi mi że świetnie sie z nim dogaduje , nigdy nie kończy nam sie temat , śmieszą nas te same rzeczy , ody dwoje lubimy to samo , i po prostu nie potrafię tego opisać . On nie tak jak Kuba potrafi okazać to co czuje , potrafi byc ciepły , opiekuńczy , zabawny , pokazuje że zależy mu na mnie . Nie czuje jeszcze do niego tego samego co do Kuby , potrzebuję jeszcze czasu , ale wiem że uda mi sie z czystym sumieniem powiedzieć do Bartka że czuje do niego coś więcej niż zauroczenie . Cały czas nie mogę sie przyzwyczaić do tego że mam kogoś , i temu komuś na mnie zależy , on do mnie pisze dzwoni , nie byłam do przyzwyczajona bo z Kuba tego nie było ..
To jest chyba on , to jest chłopak na dłużej , przez ten czas co z nim coś więcej, niż tylko zwykła znajomosć koleżanka-kolega  , usłyszałam tyle pozytywnych słów jak nigdy od nikogo <3
Zaczyna mi zależeć i to bardzo na nim ,  boję sie też reakcji Kuby co on na to .. ale cóż , wiem że nie przestanę coś do niego czuć , wiem że jeszcze nie teraz , ale może później , dam radę . Na razie jest Bartek i to on jest ten właściwy .
 Teraz jest pozytywnie , z Ami miałyśmy gorsze chwilę , ale jest ok , zresztą ona sama to opisze . 

___________________________________

KOCHAM BYĆ KOCHANĄ , I TAK WŁAŚNIE JEST <3
___________________________________

Wiecie czego sie jeszcze boję ?
Boje sie tego , że jak pójdę dalej do szkoły to utracę kontakt z Ami :( , ale ody dwie będziemy robić tak żeby się to nie stało ;* , jesteś dla mnie jak siostra pamiętaj ! <3 / T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz