sobota, 17 sierpnia 2013

:D

O JEJKU !!!
Po raz drugi się tak mocno zakochałam , dziś spędziłam miłe po południe z Barkiem , uwielbiam go <3
Szczerze nie sądziłam że tak szybko do niego coś poczuje , na początku to było zauroczenie ,ale teraz jestem pewna miłości . Jestem szczęśliwa !
Trolololoo poznałam troszkę jego rodzinki ;o z lekkim stresem ale było okej. Później piękna róża od niego *.* , bluza i wgl , fajnie było . Tylko brakowało mi Ami i Ynki :(( , ale z pewnych przyczyn ich nie było :( .
OMG nawet nie wiem co pisać xd , chciałam tylko dodać taki malutki wpis dziś , jutro dodam więcej , pozdrawiam miśka <3 !
_________________________-

Ami i Ynka  pamiętajcie że możecie na mnie polegać ! Czasem mamy gorsze chwile , ale takie jest życie ..
Razem przetrwamy wszystko ;* / T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz