środa, 21 sierpnia 2013

Cześć wszystkim którzy czytają naszego bloga tych którzy go krytykują i tych którzy go lubią! z tej strony Ynka : )
Chcecie abym opowiedziała jak poznałam i jakie miałam odczucia związane z Damianem a więc miłego czytania.. :)
8 Sierpnia 2012 r. zaczął się jak każdy normalny dzień trochę sprzątania trochę pomagania mamie itp itd. gdy już nadchodziła
18 godzina poszłam w stronę Ami spotkałyśmy się gdzieś w parku dokładnie nie pamiętam gdzie ale pamiętam że poszłyśmy do rynku zrobić małe zakupy na ten wyjątkowy dzień.
Po zakupach poszłyśmy od razu do mnie wł. muzyke złapałyśmy klimat fajnej imprezki poszłyśmy sobie coś zrobić do jedzenia i kawe jak to zawsze gdy wybieramy się na impreze
zaczęłyśmy wybierać ubrania w czym pojedziemy i ogólnie malować pamiętam do dziś że miałam sukienke czarno-biała w paski . :)
dochodziła godzina 20.30 gdy już miałyśmy transport i wszystko zostało zapięte na ostatni guzik pojechałyśmy do Rokitna na zabawę jak każdą inną nie oczekując że kogoś
mogłabym poznać :)
Spotkałyśmy się z dziewczynami chodzi mi o Tori Marte i Kamile : D poszłyśmy najpierw tradycyjnie na nasz murek na którym rozmawiałyśmy i piłyśmy po piwie gdy już nas
złapała fajna faza na tanczenie poszłyśmy zatańczyć normalnie tańczymy sobie w kółeczku tu ktoś nas porwie do szalonego tańca tu z kimś pójdziemy pogadać itp.
Gdy już się zmęczyłyśmy tańczeniem poszłyśmy znowu na nasz murek odpocząć już byłam na tym murku kiedy przypomniałam sobie że musze iść na góre po torebke więc idę w stronę
remizy aż tu nagle ktoś się wydziera ` Kaśkaaaa!. ` ja nie ogarniając czy to do mnie normalnie odwracam się widzę rekę machającą ku mnie postanowiłam się przyjść i
przywitać gdy podeszłam bliżej zobaczyłam że to był Przemek z jakimś chłopakiem kojrzyłam go ale nie wiedziałam skąd i nie wiedziałam jak ma na imię ale od razu
zwróciłam uwagę na jego czarne włosy i niebieskie oczy <3 rozmawiałam jeszcze z nimi minut dwie gdy przypomniałam sobie że mam u góry torebkę która była dla mnie ważna :)
więc powiedziałam chłopakom że widzimy się później bo mnie obowiązki wzywają :D poszłam na góre po torebkę i zeszłam do dziewczyn gdy już usiadłam koło moich zboczeńców
zobaczylam że ktoś idzie w naszą stronę gdy się przyjrzałam bliżej zobaczyłam że TO właśnie TEN chłopak idzie z Przemkiem siedzli koło nas i rozmawialismy gdy już
poznałam imię chłopaka na którym zawiesiłam oczy przypomniałam sobie że kiedyś jeździłam z koleżanką do er do jej chłopaka Sławek mówił mi o pewnym Damianie i
już wiedziałam skąd go kojarze
bo już dwa lata wstecz go poznałam . Rozmawialiśmy jeszcze dość długo o tym co było dwa lata temu potem zaproponował żebyśmy poszli na sale i zatańczyli ja
się zgodziłam Ami i Przemek także poszli `Ami poszła ponieważ poprosiłam ją oto żeby Przemek nie został sam a ze względu na to że Tomka nie było to się zgodziła`
zatańczyłam z nim dwie piosenki potem Przemek zrobił odbijanego zatańczyłam z nim piosenke i stwierdziłam że to nie to! . i wolę tańczyć z Damianem <3 poszlam
znowu do Damiana i poprosiłam go abyśmy wyszli na murek zapalić i napić się piwa zgodził się! a więc poszliśmy i nagle temat wszedł o numer telefonu gdy mu podawałam
zobaczyłam że ON już miał mój numer i bardzo z tego powodu się ucieszyłam rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym.! poszliśmy znowu tańczyć aż straciliśmy wszyscy rachubę
czasu nagle Ami podchodzi do mnie i mówi że czas już jechac troche byłam rozczarowana ale wiedziałam że na następnej zabawie się z nim spotkam ! :) i tak było a także
mnie odprowadził do Szczekocin z BUTA! ponieważ nie miałam jak wrócić Ami Tomek a Aśke Radek ale to już inna historia. ; )
Przepraszam troche to tak kiczowato napisałam ale starałam się a że to mój pierwszy taki wpis to mam nadzieję że kolejne będą lepsze. :) / Y .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz