środa, 2 października 2013

smutna sytuacja 1.

Pisaliście żeby opisać jakąś smutną sytuacje , czy historie okej .
To  było jakoś na koniec zimy czy jakoś tak , wiem że wtedy było bardzo dużo śniegu ..
Kiedyś siedzę sobie a tu napisał do mnie Dominik(imie zostało zmienione na inne) , bardzo sie zdziwiłam bo do tamtej pory myślałam ze za mną nie przepada , a tu jednak .. no to wszystko fajnie pisaliśmy , gadaliśmy dużo przez telefon , pojechałam nawet do niego do internatu sie z nim spotkać tak jakby .. widywaliśmy sie głównie wieczorem , kiedy ja już nie byłam z dziewczynami a on kolegami .. był bardzo miły , i fajnie sie z nim gadało , zaufalam mu , powiedziałam mu wiele rzeczy których teraz żałuję .. dziewczyny ostrzegały mnie przed nim , ale ja nie słuchałam myślałam ze jest inny , nie byłam z nim związku , nie łączyło mnie za dużo  z nim emocjonalnie ,  więc wszystko było fajnie , wygłupy i wgl .. pamiętam nawet w nocy tak jakby jak sie spotkaliśmy i były straszne zaspy , rzucaliśmy sie w nie jak małe dzieci , miło było ..
Gdy on nagle zaczoł na mnie mieć wyjebane .. nie było mi miło bo nie wiedziałam z jakiego powodu , gdy sie dowiedziałam ze to z mojego , troche tego nie ogarnęłam , bo to było nie słusznie , ale stwierdziłam ze dziewczyny miały racje i jemu nie można zaufać , zawiodłam sie na nim strasznie , i  jeszcze niedawno sie dowiedziałam śmieszną rzecz , dowiedziałam sie że rozpowiada wszystkim ze byliśmy razem i że go zdradziłam i jestem ` dziwką i szmatą` , po prostu super .. ludzie uważajcie komu ufacie ,bo można się na niektórych zawieść i to bardzo ..
Jeśli to czytasz to wiedz że śmieszny jesteś , swoim zachowaniem do mnie , popisujesz sie przed znajomymi , a ja i tak mam wyjebane na to . pozdro :) / Tori

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz