środa, 2 października 2013

Nowa szkoła , nowe znajomości..

Cześć. Na waszą prośbę opiszę swoją nową szkołę :)
Chodzę do szkoły do Zawiercia, a dokładniej do Zespołu Szkół im. Hugona Kołłątaja.Codziennie mudzę dojeżdżać do szkoły co jest męczące delikatnie, ale cóż jakoś trzeba to przeżyć. Jestem w technikum o profilu fryzjerskim. Nie żałuję wyboru szkoły.. Jak dla mnie jest zajebiście póki co. Niektórzy negatywnie komentują tą szkołę.. Chociaż tak na prawdę nie wiedzą jak tam jest. Nie mam w ogóle co narzekać na nauczycieli.. Większość z nich jest naprawdę bardzo bardzo spoko. Wszyscy są bardzo wyrozumiali. Oczywiście są też nauczyciele którzy wkurzają ale to w każdej szkole tacy są.
We wtorki mam praktyki w CKP na popołudnie więc chociaż w jeden jedyny dzień mogę się wyspać:D
Do szkoły tej chodzi też moja Kasiuniaaa więc jestem szczęśliwaaa, ale brakuje mi też Wiki ponieważ widuję się z nią tylko co weekend i to nie każdy .:c
Co do klasy.. Klasa moja liczy 32 osoby, w tym tylko jeden jedyny chłopak.:D
Szczerze mówiąc nadal nie pamiętam jeszcze wszystkich imion , ale z czasem uda mi się je zapamiętać w końcu.:D
Siedzę z Wiolą , tak wiem pewnie wiele osób jest w szoku..xD
Poznałam ją bardziej i jest na prawdę bardzo spoczkooo.. Pizduniaaaa <3
Póki co niby klasa jest zgrana , chociaż nie do końca..Nie każdy w klasie się chyba lubi z tego co zauważyłam. Jak mam być szczera irytują mnie niektóre osoby , swoim zachowaniem, gadką i wgl -.-. Nie ujawnię jakie , wolę aby to zostało dla mojej wiadomości.Ale pomimo tego jestem z klasy jednak zadowolona. Jednak niektóre dziewczyny są zajebiste a w szczególności.. Wiolaaa , Sandra i Baśka.  Można z nimi szczerze porozmawiać , powygłupiać się i ogólnie pogadać o wszystkim. :D <3 uwielbiam was już, więc nie spieprzcie tego xD
A takto ogólnie jest śmiesznie na lekcjach, odpały są. Więc czego więcej chcieć :D
Okej póki co tyle , jak mi wena dojdzie to dopiszę coś albo ogólnie lepiej to opiszę . / Ami :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz