środa, 2 października 2013

Przyjaźń .

Niedawno wynikła pewna nie miła sytuacja , pomiędzy mną Ami i jej chłopakiem . Przez którą dowiedziałam się co to na prawdę jest przyjaźń . A więc to mniej więcej był tak że ja i Tomek wiedzieliśmy o czymś ważnym , na prawdę ważnym i nie powiedzieliśmy tego Ami . I to był wielki błąd , obiecałam jej że nigdy jej nie okłamię i wszystko jej będę mówić i tak było tylko nie z ta jedną rzeczą .. Ami na prawdę się na mnie zawiodła i wiem o tym , była na mnie wściekła , ale gdy ja jestem w innym mieście daleko od niej co ja mogę zrobić ? pisałam z nią ale to nic dobrego nie wynikło ... miałam i mam cały czas straszne poczucie winy , zawiodłam jedną z najważniejszych osób w moim życiu . Gdy wracałam do domu bałam się spotkania z nią , bałam sie jej spojrzeć w oczy i nie wiedziałam nawet jak mam ją przeprosić za to wszystko . Nie chciałam jej stracić , bałam się odtrącenia,  przez ta kłótnie straciłam połowę siebie , najgorsze było to że ja tam nie miałam nikogo z kim  mogła bym otwarcie pogadać ` wypłakać się komuś ` a Ami miała i dlatego dużo znajomych oskarżało mnie o wszystko i to było dobijające . nikt nie znał mojej strony ale wszyscy byli przeciwko , traciłam już siły . Lecz po spotkaniu z nią i rozmowie Ami stwierdziła że potrzeba czasu aby mi ponownie zaufała ale zaufa mi i będzie jak dawniej , nie od razu ale kiedyś na pewno . I dziękuje jej za te słowa , nie wiem czy dała bym radę bez niej , ona jest dla mnie dużym oparciem  w życiu do niej zawsze sie moge zwrócić z jakim kol wiek problemem i wiem ze ona mi pomoże , na tym polega przyjaźń, że w jakiej obojętnie sytuacji czy kłótni trzeba znaleźć jakieś porozumienie i spróbować wybaczyć , bez żydach wyzywań czy innych jak co po niektórzy . Ja Ami traktuję jak siostrę i ona mnie tak samo , razem przeżyłyśmy wiele i wiele sobie zawdzięczamy . Z tego wszystkiego okazało się że nasza przyjaźń potrafi przetrwać wiele i bardzo się z tego ciesze , bo ona jest jedyną osobą która wie o mnie wszystko i mam do niej całkowite zaufanie . Każdy w życiu popełnia błędy , ale czasem trzeba czasu by je wybaczyć albo naprawić .
Nasza przyjaźń przechodzi wiele prób dobrych i złych ale oby dwie wiemy że damy radę !
`Wiesz kim jest przyjaciel . ? kimś kto potrafi wytrzymywać z Tobą 24 h a mimo to jest mu mało, ktoś kto wie o Tobie wszystko a mimo to siedzi obok i Cię kocha..ktoś kto jak zobaczy Cię z płaczem pierwsze słowa jakie powie to ' kogo mam zabić !? ' ... ktoś kto o 3 rano podniesie słuchawkę i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i Ci przytakiwać.. to ktoś dzięki komu się żyje. ♥♥
Dziękuję ci za wszystko a w szczególności za to że jesteś
`

tekst użyty wielokrotnie prze zemnie czy Ami , doskonale nas opisuje ;*
AMI PRZEPRASZAM ZA MOJE BŁĘDY !
Za tobą , przed czy za , zawsze będę <3
`Nasza patologiczna rodzina `:D
/ T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz