środa, 2 października 2013

nowa szkoła , ludzie itp ..

Wybrałam się do liceum ` mundurowego` do miejscowości oddalonej od mojego domu o 60 km albo troszkę mniej, albo więcej ( nie wiem dokładnie ). Więc dlatego musiałam iść do internatu . Hymmm internat jako ` drugi dom ` spoko jest , miła atmosfera , ludze tez mili , ogólne nie da się tam nudzić , jedzenie też dobre :D . W pokoju jest jak jest , jesteśmy w trójkę, ja taka Angelika i Paulina . Pokój mamy jeden z ładniejszych :D , ale złożyłam podanie o przeniesienie do innego oddziału ze względu na dojazd do szkoły , i zobaczmy co z tego wyniknie :)
Szkoła .. jako budynek zajebiste warunki :D . Cztery dni w mundurach a jeden bez :))
Klasa spoko , są zajebiste osoby , a są takie których nie lubię .. Są ładne dziewczyny , muzyk , sportowcy , albo ludzie oddani ojczyźnie , ze to tak nazwę :D . Dobrze si e dogadujemy i jest wesoło nie ma na co narzekać , inne klasy też spoko , wszyscy uważają sie jako ` wielka rodzinę ` . W ławce nie mam wybranej osoby z którą siedzę co lekcje jest inaczej zależy w jakiej mamy sali i jak ułożone są ławki :D
Niedawno mieliśmy wyjazd na cztero dniowy poligon , było fajnie , poznałam bliżej dziewczyne z klasy `a` bo ja osobiście jestem w `b` . Miałam pseudonim ` batman` ze względu na moją bluze z tym znaczkiem :D wszystko było fajnie , ale to jest juz opowiadanie na innego posta :D . Co by tu jeszcze ..
Narazie nie mam pomysłów , powierzchownie opisałam atmosferę w szkole i internacie , inne historie które mi sie przydarzyły napisze później :D / Tori

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz