niedziela, 21 lipca 2013

;]

Wakacje , lecą sobie szybko , czy wolno zależy dla kogo ..
Jak dla nie bez rewelacji , spodziewałam sie czegoś innego , lecz wiele znajomych na wakacjach , czy zajęci , lub z dziewczyną/ chłopakiem . A ja ?
Ja sobie zamulam w domku , lecz bardziej aktywnie , niedawno przyjechali znajomi , bo akurat mają urlopy , jest z kim sie piwka napić czy coś , tak to rowerek , rolki nawet bieganie ;o , sama sie dziwię .
Jutro ` mała , wielka impreza  w mojej miejscowości ` , czyli powiedzmy kolejna impreza , spędzona z zajebistą ekipą :D . Prawie .. pewnie ktoś kto chciała bym żeby były , to go nie będzie , ale przyzwyczajona jestem . Ale będzie Ami <3 , STĘSKNIŁAM SIE ZA NIĄ ! długo sie nie widziałyśmy :( i trzeba nadrobić , te nocki , wyjścia na ` miasto ` w nocy haha czy namioty :D. będzie fajnieee .. lecz narazie jest jak jest .
Ei masakra jestem strasznie zmieszana w kwestii ` uczuć ` , raz jestem szczęśliwa , raz wkurwiona , nie wiem  dlaczego  , tzn wiem ale nie powiem .. jest wiele powodów , a jeden największy ;o . potrzebuję przytulenia ? hahah , tęskni mi sie za naszą ` patologiczną rodzinką ` :((
sama nie wiem co pisze , ok teraz tak na poważnie , pozdrawiam ludzi którzy to czytają , może dla niektórych to głupie ale poważnie w dupie to mam jak sie nie podoba , nie czytać   :))
PS.  LUDZIE MOŻE MACIE JAKIEŚ POMYSŁY , CZY HISTORIE , WYSYŁAJCIE NA GMAILA
: amwi97@gmail.com : / Tori

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz