poniedziałek, 25 lutego 2013

Troche o mnie .. Ami .

Nic już nie jest takie jak dawniej , ludzie się zmieniają... ja się zmieniłam . Pamiętam jeszcze jak było kiedyś. Zawsze miałam dla każdego czas, a w moim charakterze nie było nawet odrobiny chamstwa, Nie wierzyłam w miłość, mimo, że byłam do kogoś bardzo przywiązana. Miałam czas dla każdego, gdy miał problem zawsze byłam tą, która mówi " będzie dobrze " i szczerze w to wierzyłam. Nie piłam i nie paliłam i nawet nie myślałam o tym żeby zacząć. Chciałam być inna niż wszyscy, nie stosując się do żadnego wzorca, chciałam wygrać życia. Jednak okazało się to zbyt trudne. Wszystko, dosłownie WSZYSTKO się zmieniło.Nie jestem już tą grzeczną dziewczynką , która mówiła że nigdy w życiu nie zapali papierosa ,i nie będzie piła dopóki nie skończy 18 lat .Towarzystwo i BRAK SILNEJ WOLI jednak zrobiło swoje.Na początku było tak niewinnie , jeden papieros , potem dwa , trzy i tak wplątało się w ten cholerny nałóg. Potem łyk piwa od kolegi, następnie coraz więcej,aż zaczęło się sięgać po wódkę . Wydawało mi się że jak wypiłam to moje wszystkie problemy znikały...że odcinam się od świata , i jestem w " moim własnym bezproblemowym świecie " . Niestety tylko tak myślałam , rzeczywistość była inna .Gdybym mogła cofnąć czas , cofnęłabym .Może nie popełniłabymtych samych błędów co wtedy, może moje życie teraz nie byłoby takie skomplikowane .? Może nie zaczęła bym pić,palić .? Może miałabym tą siłę wtedy powiedzieć sobie"NIE" .?tego nie wiem ...Ale wiem że gdybym cofnęła czas , na pewno nie zmieniłabym za nic moich znajomych . Bo to dzięki nim posmakowałam trochę świata, oni uświadomili mi że nie wszystko jest w życiu takie proste , i każdy z nas ma problemy i że nie wolno się poddawać. Zawsze byli ze mną w najtrudniejszych chwilach , zawsze mogłam na nichliczyć miałam w nich oparcie. Cofnąć czasu nie mogę , a silnej woli mi wciąż brakuje . Może za jakiś czas będę potrafiła powiedzieć "NIE" ...  / Ami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz