niedziela, 15 września 2013

14 wrzesień - rok razem < 3

Skarbie ...
 Gdy pojawiłeś się w moim życiu wszystko przewróciło się do góry nogami . Zmieniło się całe moje życie..oczywiście na lepsze. Dzięki tobie wszystko co wcześniej nie miało jakiegokolwiek sensu w pełni go nabrało. Dziękuję ci za to. Jesteś pierwszą myślą na ` dzień dobry` i ostatnią na ` dobranoc`, myślę o tobie w każdej sekundzie . Jesteś wszystkim co mam. Jesteś całym moim światem i nie wyobrażam sobie, że kiedykolwiek mogłoby być inaczej. Gdy pomyślę że mogłabym ciebie stracić łzy same napływają mi do oczu. Nie potrafię bez ciebie żyć i nawet nie chcę. Chcę z tobą dzielić całe swoje życie.
Każda chwila która jest spędzona osobno jest najtrudniejsza z chwil . Nie jestem w stanie opisać mojej tęsknoty wtedy. Również żadne słowa nie potrafią opisać mojego uczucia do ciebie, ono nie maleje, nie traci swej mocy, wręcz przeciwnie, z każdym dniem się nasila. Teraz już wiem że nie potrafiłabym być z żadnym innym . Ciebie pokochałam i tak już pozostanie. Wiem, popełniłam wiele błędów, mówię coś a potem tego żałuję, miewam humorki i czepiam się nie wiadomo o co..a ty je znosisz , wybaczasz mi i nadal jesteś ze mną. Dziękuję ci za to i przepraszam cię za nie i za wszystko co cię zraniło .
Dziękuję Bogu, że postawił ciebie na mej drodzę. Bez ciebie nie miałabym nic , byłabym nikim. Po wielu kłótniach, sprzeczeń , różnicy zdań wiem że  nie zamieniłabym ciebie na żadnego innego. Jestem w 100% pewna że dla mnie jesteś tym jedynym, z którym chce spędzić resztę życia, zrozumiałam jak wiele dla mnie znaczysz. Jesteś najlepszy , najcudowniejszy i najukochańszy. Pokazałeś mi czym jest ` prawdziwa miłość ` dziękuję ci za to. Dzięki tobie wiem że `miłość` istniej na prawdę .
Wczoraj minął równy ROK odkąd jesteśmy razem , dlatego chciałam ci podziękować za ten cudowny czas i za to że wytrzymałeś ze mną już tyle . Również chciałam ci podziękować za wsparcie, które mi dajesz i wiem że mogę na ciebie zawsze liczyć. Ty zawsze mi pomożesz nawet jak nie wiesz jak ale samą swoją obecnością przy mnie mi pomagasz. Nigdy mnie nie zawiodłeś ani nie skrzywdziłeś i wiem że nigdy tego nie zrobisz . Jesteś jedyny w swoim rodzaju , żaden ciebie mi nie zastąpi, zapamiętaj.
Jednak najbardziej dziękuję ci za to że byłeś , jesteś i mam nadzieję że będziesz.
KOCHAM CIĘ SKARBIE i pamiętaj o tym , nawet wtedy gdy tego nie mówię . <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz